Re: snellere flevo racer

> From:          "Matthijs de Vries" <matthias at mail.uva.nl>

~~knip~~

> En... hoeveel rijd je nu sneller?

Hoi liggers,

stomme vraag misschien, maar wat zijn in hemelsnaam SPINERGY's ?????

En hier is er 1 voor de ervaringen:

Afgelopen weekend mijn eerste Flevolike racer afgebouwd voor een
vriend. Demonstratie en testrit  verzorgd door een bevriende biker.
Dat handenvrij achtjes draaien tussen Mercedesen achter op de
parkeerplaats heeft wel wat!! Een nieuwe bracket draaien en de
veerpot verplaatsen en dan maar oefenen.  Ik denk: na al dat
handenvrijgerijgepraat op Hurri's etc en stabiliteit met nalopen en
vorksprongen-discussies, plus dat ik twee weken terug een semi-LB met
indirekt OS aan een kollega heb verkocht die perfekt spoort en
handenvrij te berijden is, dat moet mijn  korte basis alu 20/28 OS
ook lukken. Ik heb niet voor niets een testfiets met achterlijk veel
verstelmogelijkheden!! Mooi niet dus!! Alle vorksprongen en nalopen
ten spijt, vijf keer ongenadig hard op mijn snufferd gegaan ;-{,,.
Maarja, verder dromen en prutten doet niet zo'n zeer.

(valt me trouwens op dat er maar weinig (negatieve)
eigenbouwervaringen in deze discussies voorkomen, of lijkt dat maar?)

groetjes,

                "STAY AHEAD AND LOVE IT !!!!!"

Boy Bakhuys sends his recumbently greetings.......