Re: snellere flevo racer

Matthijs de Vries produced:

> En... hoeveel rijd je nu sneller?
> (gisteren, 9-3, reed ik een PR: 29,82 km/uur gemiddeld over 41 km, waarvan
> 30 km door de polder en 11 door de stad. (fietscomputer stopt automatisch
> met tellen als de fiets stil staat)).

Hmm, ik heb vorige zomer veel gefietst. Ik fietste elk weekeind op
zaterdag 90km naar mijn moeder, zondag terug. Toen reed ik altijd harder
dan 30 gemiddeld, record 33.7 Ik hoop toch echt wel sneller te gaan op
mijn (nog te kopen) Challenge Hurricane. Ok, ik moet weer een beetje in
vorm komen, maar als het niet echt veel snelheid oplevert ga ik em denk
ik niet kopen.
Nou ja, morgen eerste dag dat ik er een huur met een vriend, en we
zullen zien of ze snel zijn of niet.

> Met vriendelijke groet,
>
> Matthijs de Vries

Pieter Jenniskens