ligfiets en hond

Erci Gulikers schreef:
> [...]

Bekende ervaring, naast mijn Alleweder sprint er regelmatig een herdershond
mee. Dat levert in ieder geval de kennis op dat een herdershond gemakkelijk een
snelheid van 40 km per uur bereikt.

Mijn oplossing beperkt zich vooralsnog tot het verhogen van mijn snelheid tot
de eerder genoemde 40 km per uur, hij (of zij) is gelukkig wel zo territoriaal
dat 'ie na 50 meter naar het erf terugkeert.

Ben erg benieuwd naar andere oplossingen,
Groet,
Wim Nieuwenhuizen.