Re: Deel mij jou ervaring met de M5 26/28

Jay schreef:

> Ik sta op het punt een okasion M5 26/28 met onderstuur te kopen, maar
> graag had ik wat reacties en ervaringen gedeeld met gebruikers van dit
>
> type ligfiets. Ik ben een totaal ligfiets leek.

Deze fiets ken ik niet, maar ik kan je van harte aanraden een flinke
proefrit te maken, of een soortgelijke fiets een dagje te huren. Met
jouw lengte zal het stoppen en wegrijden zo'n probleem niet zijn. Bedenk
verder dat je in een paar weken beginner-af bent. Als een fiets in het
begin lastig rijdt is dat nog geen argument om een andere te kiezen.

Veel plezier en succes met het maken van je keuze,
Theo Mol