proefrit

Hoi,

Gisteren met een vriend van mij een proefrit gemaakt op de Hurri (vriend
op M5 low racer). Het was effe wennen, maar ik heb er toch een besteld.
Volgens mij zijn spd pedalen toch wel een must. Ik zat me de hele tijd
te ergeren dat ik niet netjes rondjes kon draaien met mijn voeten, omdat
bij verlaagde druk mijn voeten van de pedalen schoven.

Ik heb er maar meteen een besteld, ze hadden hem in voorraad, dus morgen
heb ik em. Zaterdag en zondag 90km er op fietsen, eens kijken hoe dat
gaat.

Even nog wat vraagjes: Hebben jullie er ook last van dat het zuur uit je
benen veel langzamer weggetransporteerd wordt dan op een bukfiets?
Ik had toch wel het idee dat ik de spieren aan de binnenkant van mijn
been, net boven de knie erg veel gebruikte, die deden ook redelijk snel
pijn. Is dat normaal of heb ik de trappers te dicht bij staan ?

Verder is het zitje in hoek verstelbaar, heeft dat nog speciale gevolgen
behalve dat je iets rechter op zit ?

Pieter

Handig als je omvalt dat je gewoon een hand aan de grond kunt zetten en
niet meer omvalt...

--
Pieter Jenniskens       __o         __o
ignotus at win.tue.nl    _`\<,_      _`\<