Re: proefrit

Pieter Jenniskens wrote:

> Hoi,
>
> Gisteren met een vriend van mij een proefrit gemaakt op de Hurri (vriend
~knips~
> Even nog wat vraagjes: Hebben jullie er ook last van dat het zuur uit je
> benen veel langzamer weggetransporteerd wordt dan op een bukfiets?

Dat idee had ik ook toen ik nog maar pas ligfietste, maar dat effect was
na een tijdje helemaal weg.

> Ik had toch wel het idee dat ik de spieren aan de binnenkant van mijn
> been, net boven de knie erg veel gebruikte, die deden ook redelijk snel
> pijn. Is dat normaal of heb ik de trappers te dicht bij staan ?

Had ik vrij veel last van gedurende de eerste weken, hoort
waarschijnlijk bij de spieraanpassing.

> Verder is het zitje in hoek verstelbaar, heeft dat nog speciale gevolgen
> behalve dat je iets rechter op zit ?

Hoe platter hoe gestroomlijnder en hoe beter de verdeling van je gewicht
over het hele zitje.

Groetjes,

Danny ~al weren jaren aan de ligfiets~ Siepman