Re: Snelheid

>Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar om 61 km/u te rijden? Ik
heb
>ook een FlevoRacer (gewone spaakwielen), en ik heb eens vlak over de
grens
>in Duitsland op een nietig heuveltje 58,5 gereden.
>Het probleem is dat ik in het grootste verzet (52/12 denk ik) gewoon
te
>snel moet trappen om nog kracht te kunnen zetten...
>Een andere keer op dezelfde plek met VEEL rugwind heb ik m'n record
niet
>eens overtroffen (toch 34,5 gemiddeld over 70 km)
> [...]

Even uitrekenen... dat is een trapfrequentie van ongeveer 120 (voor 61
km/u op 52/13).
Mijn echte speed record tot nu toe is 66 km/u maar ik herinner niet
meer of dat op 52/13 was of 52/12 (de verschil lijkt klein, maar boven
50 wordt de lucht tamelijk dun en dan zijn 8% verschrikkelijk
veel...).

Groetjes,
Mark.