Stroomlijn Optima rider

Ik heb geen ervaring met de Optima rider, maar was na het zien van de
plaatjes wel zwaar onder de indruk. Volg met belangstelling de vele mailtjes
over deze fiets die ongetwijfeld komen gaan. Vraag me echter af of de
stroomlijn van de Wincheetha  toevallig ook past of dat er iets soortgelijks
wordt ontwikkeld? Lijkt mij uitstekende basis voor zo'n stroomlijn.

Groeten, Arjan

P.S. Een driewieler wordt toch iets aantrekkelijker toen ik gister tegen de
vlakte keilde in een bocht omdat een fietstegenligger dacht dat hij ook wel
aan de andere kant van de weg dezelfde bocht kon nemen (mijn kant dus). Vol
remmen terwijl je met 30 door een korte bocht heengaat met een lage racer op
beregende klinkers is teveel van het goede.