voor/naloop en digest verzoek (was Re: nlhpv-digest V1 #307)

Andre Vrielink (flevobike at wxs.nl) wrote on 10-03-1998 09:06:

> [...]
[mijn poging tot begrijpen geknipt]

>Er zit een kern van waarheid in maar had je dit niet wat makkelijke
>kunnen formuleren.

Tja, als ik begin te schrijven ben ik niet meer te stoppen. Volzinnen en
volzinnen, tot mijn vrouw me vanchter m'n mac sleurt :-{)

>Toch is het niet zo eenvoudig als jij denkt, er komt meer bij kijken dan
>alleen naloop.

Nee, dat verwachtte ik ook niet. Ook de timing van m'n mail was wat
ongelukkig, want tegen dat ik hem verzonden had waren er al een paar
anderen die hun ei al hadden gelegd. Dat heb je nu als je zo'n lange
zinnen schrijft; de anderen zijn je steeds voor.

>Toch is het niet zo eenvoudig als jij denkt, er komt meer bij kijken dan
>alleen naloop.

Wees gerust, ik ga (nog) niet zelf experimenteren; dat doe ik mezelf en
m'n medemens in het verkeer niet aan.

Nalopende groeten,
Peter.

PS: mag ik de digest ontvangers vragen de "subject" bij een reply aan te
passen. Een mail programma steekt er wel braajes "Re: nlhpv-digest..."
in, maar dat is niet echt veelzeggend.