Re: nlhpv-digest V1 #305

On Sun, 8 Mar 1998 02:00:07 +0100, nlhpv-digest wrote:

>------------------------------
>
>Date: Sat, 07 Mar 1998 19:23:02 +0100
>From: "E.M. Snel" <snelem at pi.net>
>Subject: Re: nlhpv-digest V1 #304
>   * is het effect van de hydroveer dat je op een slechtere weg toch
>     snelheid kunt houden, of is het resultaat ook een hogere snelheid
>     op goede wegen? (beide vind ik overigens interessant...)

Beide toch wel, al is het eerste niet altijd aan te raden. Als je
plotseling moet uitwijken, of een wiel verliest grip dan zijn de
gevolgen te raden :-(
Het grootste verschil is dat je bij losse hobbels niet van je stoel
schiet. Op slechtere wegen heb je dan meer comfort, maar op hele
slechte wegen is het toch wel uitkijken
Op goede wegen durf ik nu harder, ik hoef niet meer zo uit te kijken
voor onverwachte hobbels, en bekende hobbels kan ik met een hogere
snelheid veilig nemen.

Greetings from

		Jeroen T. Bezemer

				Sliedrecht, Holland.