ligfietsverhuur in Drenthe

Ik wil komende zomer bij wijze van proef een aantal ligfietsen gaan
verhuren in Drenthe. Intussen heb ik wel enige locaties op het oog, maar
de ideale locatie moet nog gevonden worden.

Mijn vraag: wie weet er in de provincie Drenthe een locatie van waaruit
ik met een beperkt aantal ligfietsen (een of twee tandems, een stuk of
vijf korte wielbasis fietsen met lage instap, eventueel een paar lage
racers) deze 'verhuurproef' kan ondernemen?

Naast de verhuur zou ik heel graag een ligfietskampeerweekend
organiseren. Geen wedstrijden, maar gewoon een gezellig weekend van
ligfietsers (en hun gezinnen) onder elkaar. Er kunnen dan tochten worden
georganiseerd, waar iedereen vrijblijvend aan mee kan doen. Ook andere
activiteiten zijn denkbaar. Hiervoor zouden we dan een terrein kunnen
afhuren. Iedere kampeerder zou dan tegen een kleine vergoeding kunnen
meedoen. Het terrein zou een groepsterrein kunnen zijn van
Staatsbosbeheer ofzo.

Wie heeft ideeŽn?

Veel meer informatie over dit idee kun je vinden op mijn site:

http://home.wxs.nl/~dsiepman/drenthe.html

Alvast bedankt voor jullie reakties!

Groeten,

Danny Siepman