ligfietskampeerweekend

Danny schreef:

>Naast de verhuur zou ik heel graag een ligfietskampeerweekend
>organiseren. Geen wedstrijden, maar gewoon een gezellig weekend van
>ligfietsers (en hun gezinnen) onder elkaar.
>Wie heeft ideeŽn?

Het is dat je dat weekend in Drenth wilt houden, anders zou ik zeggen ga
naar Harskamp, camping de Harskamperdennen van staatsbosbeheer. Op de
veluwe, midden in de bossen en bij de zandverstuiving van kootwijk. Bij het
groepsterrein hoort een dagverblijf met keuken (gezamelijk eten), er is (of
was in elkgeval) de mogelijkheid om een kampvuur te maken, en bij slecht
weer de open haard in het dag verblijf. Mensen die niet mee willen fietsen
kunnen een leuke boswandeling maken, en kinderen kunnen ook heerlijk in het
bos ravotten. Er zijn een paar kleine heuveltjes in de buurt, ook weer eens
wat anders als dat vlakke Nederland. Maar ik denk dat het terrein voor dit
jaar al wel volgeboekt zal zijn, het is namelijk erg gewild (misschien een
idee voor volgend jaar als het kampeerweekend in Drenth aanslaat).

Gerben-Jan -die geen aandelen heeft in de harskamperdennen- Boland