RE: [OFF] Overnachtingsmogelijkheden eindhoven

Peter schreef:

> Wij gaan met een 13-tal personen een weekendje ligfietsen in de
> omgeving
> van Eindhoven (huren bij de liggende hollander. Op aanraden van de
> lezers
> van deze lijst, waarvoor dank).
> De bedoeling is eens goed te lachen :)
>
> Heeft er iemand suggesties of aanbevelingen voor
>
> 1. Fietsroutes. Niet te lang (40-50 km per dag)

De Route die ik voor enkele IBM collega's heb uitgezet was ongeveer 100
km (Te lang voor beginners om op een dag te fietsen ben ik toen achter
gekomen). Je jou halverwege (In de buurt van de Achelse kluis kunnen
overnachten)

Deze route gaat om eindhoven heen. Het grootste stuk gaat langs
vrijliggende fietspaden. Het eerste gedeelte van de route tot Wintelre
is volledig over fietspaden. De route gaat ook door de Malpie. Dat stuk
is VERPLICHT voor iedereen die een route in de omgeving van Eindhoven
fietst.

Van deze route heb ik Frank een copietje gegeven. Als je geinteresseerd
bent en frank is zijn versie kwijt geraakt kan ik je wel een exemplaar
faxen o.i.d.

Veel plezier,
Toni
--
Toni Cornelissen       | Niets staat zo interessant
Grenco Besturingsgroep | als een spreuk aan de onderkant
tcornelissen at grenco.nl | toni at dse.nl
(+31)(0)73-6203 186    | http://www.dse.nl/~toni/