Stroomlijnpunt op FlevoRacer

Erik Snel schreef:

>Het lijkt mij wel wat om eens te proberen een stroomlijnpunt achterop
>mijn Flevo Racer te maken. Wie heeft hier informatie over of sites
>waarop informatie te vinden is. Als het niet specifiek over een punt
>voor de Flevo Racer is, dan is algemene informatie (bijvoorbeeld over de
>vorm) ook zeer welkom.

>Groeten,

>Erik -nog sneller..?- Snel

Ik weet er eigenlijk ook niets van, maar ik denk dat het niet moeilijk is
om een stroomlijnpunt te maken die je precies over je bagagedrager (als je
die hebt) kunt schuiven. Waar je dan je bagage moet laten weet ik ook
niet, hopelijk zit er genoeg holle ruimte in zo'n ding.
Zelf heb ik ook een flevoracer, en ik pieker ook wel eens over wat 'snelle
accesoires'. Misschien dat ik nog eens aan het prutsen sla met wat
piepschuim, maar eerst wil ik wel wieldoekjes.

Arjan -met veel plannen en weinig geld- Verstoep
http://wwwedu.cs.utwente.nl/~verstoep/mortification.html
Email: verstoep at cs.utwente.nl