Re: ligfietsverhuur in Drenthe

>Date: Sat, 14 Mar 1998 16:19:38 +0100
>From: Danny Siepman <d.siepman at wxs.nl>
>Subject: ligfietsverhuur in Drenthe
>
>Mijn vraag: wie weet er in de provincie Drenthe een locatie van waaruit
>ik met een beperkt aantal ligfietsen (een of twee tandems, een stuk of
>vijf korte wielbasis fietsen met lage instap, eventueel een paar lage
>racers) deze 'verhuurproef' kan ondernemen?

Afgelopen zomer ben ik met een aantal bekenden op kamp geweest in
Drouwen, en in een dorpje ten noorden daarvan (gasselte?) zag ik een
fietsenmaker waar een paar ligfietsen buiten stonden.

>Wie heeft ideeŽn?

Wij verbleven toen in een groepsverblijf van camping De Alinghoek in
Drouwen
(slaapzalen voor o.a. schoolkampen)

Greetings from

		Jeroen T. Bezemer