Zelfbouw ligfiets

Hallo allemaal

Even een laatste mailtje van mij als deelnemer aan de lijst.
Aangezien ik momenteel thuis mijn mail moet ophalen zal ik me
afmelden van de lijst.
Ik wil jullie nog wel even attenderen op het feit dat mijn
zelfgebouwde ligfiets af is. Vanavond zal ik waarschijnlijk
nog wat foto's inscannen, dus die zijn op mijn homepage
weldra te vinden. (http://www.dse.nl/~niels ->
http://huizen.dds.nl/~n_geerts)

Groeten
en bedankt voor al jullie zinvolle bijdragen.
Niels Geerts