Challenge Hurricane versus Optima Cheetah

Hallo allemaal,

Ik sta op het punt om te beslissen welke ligfiets ik zal nemen. Ik heb
mijn keuze teruggebracht tot twee kandidaten: de Optima Cheetah en de
Challenge Hurricane. Ik heb al even op beide fietsen gereden, maar ik
ben nog enigzins onzeker welke te nemen.
Daarom zou ik graag jullie ervaringen willen weten met deze fietsen.
Alle informatie over en ervaringen met deze fietsen zal uiterst welkom.

Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,

   Geri - moe van het bukken - Wolters