Zelfbouwligfietsfotos op het net

Hallo allemaal.

Ik mailde vanavond al dat ik mijn zelfbouwligfiets af heb
en dat ik vanavond nog wat foto's zou inscannen.
Dat is gelukt en het resultaat is te bewonderen op:
http://huizen.dds.nl/~n_geerts/recumb.htm
Alleen nog even engelse tekst maar de plaatjes spreken voor zich!

PS: Kwam ik vanmorgen een van de lijstlezers tegen
    om iets na 8.00 op de Woenselse markt in Eindhoven?

Groeten van Niels