Re: ligfietsverhuur in Drenthe

> Date:          Sat, 14 Mar 1998 16:19:38 +0100
> From:          Danny Siepman <d.siepman at wxs.nl>
> To:            nlhpv at ford.il.fontys.nl

> Ik wil komende zomer bij wijze van proef een aantal ligfietsen gaan
> verhuren in Drenthe. Intussen heb ik wel enige locaties op het oog, maar
> de ideale locatie moet nog gevonden worden.
>
> Mijn vraag: wie weet er in de provincie Drenthe een locatie van waaruit
> ik met een beperkt aantal ligfietsen (een of twee tandems, een stuk of
> vijf korte wielbasis fietsen met lage instap, eventueel een paar lage
> racers) deze 'verhuurproef' kan ondernemen?

Wat dacht je van Exloo? Exloo heeft een mooie bosrijke omgeving
met prima fietspaden.

Wellicht kan je samenwerken met Christiania Bikes (Exloo). Een
-grote- camping met zwembad etc. is vlak in de buurt.

Groeten, Chris.

Chris Teuben, Rekencentrum Rijksuniversiteit Groningen
[We are Micro$oft. Resistance is futile. You will be assimilated.]