archief mailinglijst

hallo allemaal

Zou het archief van de mailinglist weer eens kunnen worden geudated(schrijf
je dat zo?) Ik heb weer zo'n enorme verzameling, dat ik ze weer graag weg
wil gooien, maar af en toe wil je ze toch weer teruglezen

Groeten Pytrik, die met z'n ligfiets op dit moment niet verder is dan een
bouwtekening en een berg onderdelen, Heideman