RE: Berg op (Was: Challenge Hurricane versus Optima Cheetah)

Pieter schreef:

> Dit zou resulteren in een verlies van 2% van een ligfiets ten opzichte
> van een bukfiets. Waarom heb ik dan een ligfiets gekocht ??

Nee dit betekent:
0,97 / 0,95 = 1,021.. totale winst t.o.v. een bukker.
Mischien heb je voor die 2,1% een ligfiets gekocht.

Toni "Ook opgelet bij wiskunde" Cornelissen

--
Toni Cornelissen       | Niets staat zo interessant
Grenco Besturingsgroep | als een spreuk aan de onderkant
tcornelissen at grenco.nl | toni at dse.nl
(+31)(0)73-6203 186    | http://www.dse.nl/~toni/