Re: Challenge Hurricane versus Optima Cheetah

Hallo, Geri - moe van het bukken - Wolters

Ongeveer een jaar geleden heb ik een keus gemaakt uit

Challenge Hurricane,
Optima Cheetah.
Flevobike fifty-fifty en
M5 20/20.

Voor je een keuze maakt, raad ik je aan minstens een halve dag
per fiets uit te trekken om te vergelijken. Overweeg
wat voor jou belangrijk is, zoals snelheid, comfort, stuurgedrag,
materialen etc. Belangrijk : waar ga je de fiets voor gebruiken?
Woon/werk, toeren, racen, in de stad enz.

Voor mij is het uiteindelijk de Flevobike fifty-fifty geworden,
gebaseerd op bovenstaande overwegingen.

René - tussen huis en werk ook liggend - Prevo