Re: kettingbuis

>Heeft iemand misschien ervaring met het gebruiken van tyleen buis als
kettingbuis? Ik zag
>laatst een buis van dit materiaal, en het lijkt verdacht veel op de buis
die gebruikt wordt
>bij andere ligfietsen. Als er normaal geen tyleen wordt gebruikt, wat dan
wel?

Ik heb zwarte waterleidings pijp gebruikt, als dat tyleen is? Dan zit het al
2 jaar op mijn fiets, geen problemen tot nu toe....
Normaal gebruiken ze wel een ander materiaal, vast iets van Teflon.....
Ik heb ook ooit iets gehoord over vrachtwagen remleidingen, geen idee wat
dat voor een materiaal is.....

Bij het gebruik van die waterleiding buis passen niet alle kettingen,
tenminste
de 'oude' die ik wilde gebruiken liep vast....

Peter van Dijck