Benen en hartslagen

Hallo,

Ik gebruik mijn ligfiets naast mij racefiets. Er is een groot
verschil in de manier waarop ik moe word.

Ligfiets: vooral zware benen, verder snel hersteld.
Racefiets: ik kan hiermee 'dieper gaan', heel mijn lichaam vermoeien.

Dit verschil maakt het voor mij momenteel aantrekkelijk de fietsen af
te wisselen.

groet,
Erno