Re: nlhpv-digest V1 #314

Hoi,
  Ik heb een vraag over de vering van de ligfiets.
* Is er al eens onderzocht hoeveel energie er verloren gaat door de
vering van de achterbrug?
* Ik heb zelf een ligfiets gemaakt met een rubber vering; ik las van
een   'hydro'veersysteem. Wat is dat precies? Is het beter? En kan ik
die     vervangen met mijn veersysteem?
* Is er een side waarin alle belangrijke adressen van het
ligfietsen-gebeuren zijn opgemomen?

Alvast bedankt,   Guus