Ervaring met roeifiets?

Kan iemand mij inlichten hierover?  Volgens mijn verstand
van zo'n ontwerp, moet het bijna onmogelijk zijn een steile
helling te beklimmen met een roeifiets omdat je steeds een
stukje zonder andrijving gaat - precies als een roeiboot.
Als het te steil wordt, kom je dan niet tot stilstand, hoe
laag je versnelling dan ook zij?

Frank Bokhorst

tel:    021 650-3708
fax:    021 689-7572
post:   Psychology Dept.,  University of Cape Town
        Rondebosch 7701,   South Africa
http:   www.uct.ac.za/depts/psychology/bok