RE:

Gerard schreef:

> en hij remt goed. Hoe zit het nu trouwens met een Flevobike in de
> trein? Moet
> je daar nu wel of niet voor betalen? Of is dat afhankelijk van de
> conducteur
> die je treft?

Als je de flevo bike deelt hoef je niet te betalen. Ik vouw hem meestal
op. Stoeltje omhoog achterwiel tegen voorwiel. In de vijf jaar dat ik
dat nu doe ben ik twee conducteurs tegen gekomen die daar bezwaar tegen
maakten.

Ik ben aanzienlijk meer conducteurs tegen gekomen die vroegen wat voor
fiets het was, of dat lekker reed, hoe snel etc. De ervaren ligfietsers
kennen de standaard vragen wel.

Groetjes Toni
--
Toni Cornelissen       | Niets staat zo interessant
Grenco Besturingsgroep | als een spreuk aan de onderkant
tcornelissen at grenco.nl | toni at dse.nl
(+31)(0)73-6203 186    | http://www.dse.nl/~toni/