Re: Ervaring met roeifiets?

Bokhorst, Frank wrote:

> Kan iemand mij inlichten hierover?  Volgens mijn verstand
> van zo'n ontwerp, moet het bijna onmogelijk zijn een steile
> helling te beklimmen met een roeifiets omdat je steeds een
> stukje zonder andrijving gaat - precies als een roeiboot.
> Als het te steil wordt, kom je dan niet tot stilstand, hoe
> laag je versnelling dan ook zij?

Wout Conijn is bezig met een tocht per roeifiets van India naar Tibet en
daar hebben ze wel wat bergen. Klaarblijkelijk is klimmen goed mogelijk.

Overigens: wie kan me helpen in contact te komen met een kennis (of
ouders, vrienden etc) van Wout Conijn; ik wil in het volgende nummer van
HPV-nieuws er een stukje over schrijven.

Reageer (ivm met privacy) niet op de mailinglist, maar stuur je reactie
rechtstreeks naar mij (d.siepman at wxs.nl)

Alvast dank,

Danny