hydroveer

>Een olie (of hogedruk gas) gedempte veerunit (monoveer), klein
>formaat schokbreker.
>te koop bij Flevobike <flevobike at wxs.nl> voor 200 ballen

Jeroen,

Vandaag even bij Flevobike de hydroveer bekeken; deze blijkt toch iets van 10 cm hoog te zijn en past dus niet op de plek van het huidige rubber. Hoe heb jij dit opgelost?

Overigens bevelen de mensen bij Flevobike me aan de bout in het scharnier tussen middenstuk en achtervork strakker aan te draaien. Dan zou het dansen van de fiets op hobbels ook veel minder worden. Ga ik eerst maar eens proberen.

Tot slot is een aanbeveling click pedalen te gaan gebruiken een gouden tip:

Groeten,

Erik -toch al wat sneller- Snel