Re: Oedipus II

Geachte heer Van der Linden,

Vriendelijk dank voor u reactie.
- Het taalfoutje zal ik herstellen.
- Het veld 'plaats lidmaat' had ik bedoeld om de plaats te vermelden
  waar de persoon in kwestie lidmaat is geworden.
- Oedipus zoekt altijd ongeindexeerd. Daarom heeft het indexeren in
  Oedipus een andere betekenis dan in de meeste genealogie
  programma's. Er wordt eigenlijk niets mee gedaan.
  Per kaart kunt u de index (her)kiezen.

Leen Lamain

> Tijdens de HCC-dagen ontving ik het advies de betaversie van
Oedipus te
> downloaden en te proberen.
>
> Tijdens het gebruik van Oedipus II versie 4.12r2 bleek mij alvast 1
> foutje in de tekst.
>
> Als je een relatie ontkoppelt verschijn er een dialoog box waarin
o.a.
> staat " zal verworden opgeheven". Ik denk dat er "zal worden
opgeheven"
> moet staan.
>
> Dan heb ik de vraag wat bedoeld wordt met het veld: plaats lidmaat
> Heeft dat iets met godsdienst te maken? Waar kan ik dat kwijt?
>
> Mijn gegevens heb ik ingevoerd via een *.ged bestand dat uit een
DOS-