Re: Snelheidsmeter

On Wed, 07 Jan 1998 20:29:21 +0100, you wrote:

>De normale (goedkope) meters passen niet op mijn ligfiets.
>Klein voorwiel en hoog bovenstuur. Draad fors tekort.
>Tenzij ik hem op de verticale stuurbuis  monteer. Maar dan zit hij wel op
>een onhandige hoogte en de kijkhoek is ook niet bepaald best.
>Heeft iemand ervaring met de draadlozer meters.

Negatieve dan wel. Ik heb een Cateye, maar hoe ik 'm ook op m'n stuur
zet, en aan welke kant van de veerpoot ik 'm zet (op m'n Hurri), het
ding werkt meestal alleen maar overdag, maar 's avonds wil 'ie gewoon
niet.
Het schijnt dat je de opnemer/houder met langere draden kunt krijgen.

Salu,

                                -martin-
                      zap at xs4all.nl - ICQ#2907241
                            editor at OMC-TV

        ANTI-SPAM: To reply change the 5 into a 4 in my address