Re: (Wat) smalle 26 inch race-achtige banden

          N.a.v. het verzoek om smallere 26 inch banden:

          Ik heb een specialized fatboy 26" (achter)band, die is inderdaad
          redelijk smal, kan behoorlijk hard opgepompt worden (?6 bar) en tot nu
          toe rijd dat heel goed op mijn Condor. Zeker beter als de originele
          Vredestein band die er eerst op lag.

          Bjinse, wiens voorband nog niet versleten was, Veenstra