Re: (Wat) smalle 26 inch race-achtige banden

Tioga (alweer) heeft verschillende uitvoeringen van haar City Slickers.
Zoveer ik weet hebben ze een 1.95 inch, een 1,5 inch en een 1.25 inch band.
Kosten 39 gulden. Daarnaast maakt Specialized ook nog smallere banden. Dit
zijn slicks en kosten 42 gulden. Ik heb eraan getwijfeld deze te kopen maar
durfde dat niet aan. Misschien wil jij ze proberen? Je moet wel opletten op
de maat omdat banden van een racefiets (die schijnen er ook in 26 inch te
zijn) niet even groot zijn als de MTB wielen die jij zeer waarschijnlijk in
je Condor hebt zitten. Bandenmaten (omtrek) zijn overigens de revue al
gepasseerd en misschien kun je daar nog wat uit oppikken

Marc -sinds zeer recent ook Condor piloot- Dirkx.