Re: snelheidsmeter

> De normale (goedkope) meters passen niet op mijn ligfiets.
> Klein voorwiel en hoog bovenstuur. Draad fors tekort.
> Tenzij ik hem op de verticale stuurbuis  monteer. Maar dan zit hij wel op
> een onhandige hoogte en de kijkhoek is ook niet bepaald best.
> Heeft iemand ervaring met de draadlozer meters.
>
> groetjes,

Klopt, tegenwoordig zijn de standaard draadlengte's bij de
fietscomputers te kort voor een bovenstuur. Er zijn inderdaad zoals door
Martin Heffels gemeld houders met langere draden te krijgen deze zijn
bedoelt voor achterwiel montage van je sensor of voor tandems.
Met draadloze fietscomputers heb je hetzelfde probleem omdat de maximale
afstand tussen sensor en computer niet groter dan (70 cm) (ik weet het
niet exact) mag zijn.

Wij monteren Sigma computers met langere drader.

Groeten Andre Vrielink