RE: Snelheidsmeter

> wat dacht je van losknippen en een stukje draad er tussen solderen?

Mag dit wel? Hiermee verander je de weerstand van het draadje en ik ben er
niet zeker van of deze weerstand door de meter gebruikt wordt...
Wie geeft uitsluitsel?

Volgens mij is de minimale weerstandsverandering niet van belang. Een friend van mij heeft zijn draden ook verlengt voor de gebruik op een blue glide M5 kopie, en dat op de snelheidsmeter en de trapfrequentiemeter. Ik heb nog van geen enkele probleem gehoord.

Groetjes,
Mark.

Unrecognized Data: application/ms-tnef