Re: Snelheidsmeter

> Date sent:      Thu, 08 Jan 1998 08:39:13 +0100
> From:           polder at cpro.dlo.nl (Gerrit Polder)

> wat dacht je van losknippen en een stukje draad er tussen solderen?

Mag dit wel? Hiermee verander je de weerstand van het draadje en ik ben er
niet zeker van of deze weerstand door de meter gebruikt wordt...
Wie geeft uitsluitsel?

Groeten, Chris.
Chris Teuben, Rekencentrum Rijksuniversiteit Groningen
[We are Micro$oft. Resistance is futile. You will be assimilated.]