Re: Snelheidsmeter

At 20:43 +0100 07-01-1998, Martin Heffels wrote:

>Negatieve dan wel. Ik heb een Cateye, maar hoe ik 'm ook op m'n stuur
>zet, en aan welke kant van de veerpoot ik 'm zet (op m'n Hurri), het
>ding werkt meestal alleen maar overdag, maar 's avonds wil 'ie gewoon
>niet.
>Het schijnt dat je de opnemer/houder met langere draden kunt krijgen.

Ik heb een draadloze Cataye op mijn hurri, en dat werkt perfect. Ik heb 'm
bevestigd op een plaatje wat bevestigd zit op het knikpunt van het stuur.
Paul Voermans heeft dat zo voor me uitgedacht, en het zonderproblemen.
Eerst probeerde ik de snelheidsmeter op mijn stuur zelf te zetten, maar dan
verloor de ontvanger contact met de zender.
Het voordeel van de plaats waar de snelheidsmeter zit, is dat ik er altijd
goed zicht op heb (ter hoogte van mijn knieen).

S A T O R
A R E P O
T E N E T        groet,
O P E R A