Re: Snelheidsmeter

Hallo allemaal,

Hans schreef:

>De normale (goedkope) meters passen niet op mijn ligfiets.
>Klein voorwiel en hoog bovenstuur. Draad fors tekort.
>Tenzij ik hem op de verticale stuurbuis  monteer. Maar dan zit hij wel op
>een onhandige hoogte en de kijkhoek is ook niet bepaald best.
>Heeft iemand ervaring met de draadlozer meters.
>
>groetjes,
>
>Hans

Wat is erop tegen om een stukje draad tussen te voegen? Ik dacht dat dat
bij de meeste fietsPC's gewoon kan. Bij Cat-Eye niet, omdat daar
weerstand-draad gebruikt schijnt te worden.

Zelf heb ik om mijn Flevo Racer een eind draad over... weet nog iemand een
oplossing om dat mooi weg te stoppen?? (En zo heeft iedereen problemen...)

Groeten, Arjan