Re: Snelheidsmeter

From: "H. van Middendorp" <vanmdorp at dds.nl>

> De normale (goedkope) meters passen niet op mijn ligfiets.

Hier een tip voor als je draadloos niet ziet zitten:

Op vakantie is bij mij het draadje een keer gebroken. Ik heb toen de
draad vervangen door een stevig audiosnoertje uit de dichtstbijzijnde
audiowinkel. Kijk even of de aansluitingen makkelijk te solderen zijn.
Ik had op vakantie geen soldeerbout bij me. Bij de Sigma meter hoefde ik
echter voor de mounting op het stuur niet te solderen, en kon ik de
draden bij de magneetschakeling ook vastlijmen.

Zijn de aansluitingen moeilijk bereikbaar, dan kun je ook eenvoudigweg
de kabel doorknippen en er een verlengstukje tussen prutsen. Tis wel
iets minder mooi, maar het werkt prima en kost twee keer niks.

Succes,

Ben.