Re: Snelheidsmeter

On Jan 8, 12:15pm, Renske Vrolijk wrote:
> Subject: Re: Snelheidsmeter
>
> Ik heb een draadloze Cataye op mijn hurri, en dat werkt perfect. Ik heb 'm
> bevestigd op een plaatje wat bevestigd zit op het knikpunt van het stuur.
> Paul Voermans heeft dat zo voor me uitgedacht, en het zonderproblemen.
> Eerst probeerde ik de snelheidsmeter op mijn stuur zelf te zetten, maar dan
> verloor de ontvanger contact met de zender.
> Het voordeel van de plaats waar de snelheidsmeter zit, is dat ik er altijd
> goed zicht op heb (ter hoogte van mijn knieen).
>-- End of excerpt from Renske Vrolijk
Ik heb er ook zo eentje, en die zit op mijn condor gewoon op het daarvoor
voorzien steuntje. blijkbaar werkt dat zendertje ook gewoon dwars door de
hoofdbuis heen. Het was wel nodig van het zendertje goed te richten, en ik moet
hem altijd met de hand starten, want automatisch gaat niet (maar wat is nu op
een knopje drukken voor je opstapt...)

Krist