Antw: Snelheidsmeter

Aan  "H. van Middendorp" <vanmdorp at dds.nl> schreef:

> De normale (goedkope) meters passen niet op mijn ligfiets.
> Klein voorwiel en hoog bovenstuur. Draad fors tekort.
> Tenzij ik hem op de verticale stuurbuis  monteer. Maar dan zit hij wel op
> een onhandige hoogte en de kijkhoek is ook niet bepaald best.
> Heeft iemand ervaring met de draadlozer meters.
>
> groetjes,
>
> Hans

Heb Cateye Enduro gemonteerd op Challenge Wing, en daartoe de draad met ~ 30 cm
verlengd. Solderen en sealen met krimpkous. Werkt probleemloos.

Overigens levert Cateye ook langere draad: dit antwoord kreeg ik van Cateye USA
op mijn vraag hierover:
    You need to get the MT200 Long Wire Kit.  This should be available from our
    local distributor.  Please have the local shop contact our Cat Eye
    distributor.

In praktijk blijkt dat bij de gewone rijwielhandel niet terecht kunt.
Wel bv bij de Wim Kok in Utrecht die deze set verkoopt voor fl 29.-. De
draadlengte is 95 cm.
Bij aankoop samen met computer ruilen ze de korte draad in.

Peter Plantinga