Re: Snelheidsmeter

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Krist van Besien <besien at q8.nl>
Aan: nlhpv at ford.il.fontys.nl <nlhpv at ford.il.fontys.nl>
Datum: Thursday, January 08, 1998 2:16
Onderwerp: Re: Snelheidsmeter

'm

Hio

Ik heb een Sigma draadloze Computer op mijn Hurri en hij werkt. Maar ik
krijg geen constante gegevens, als ik 25 rij kan ik 5sec later 8  rijden en
dan weer 15. En je krijgt de raarste topsnelheiden 140km/h is mogelijk bij
gewoon verkeer. Voor de rest werkt het wel goed en ook door de hoofdbuis hij
zit bij mij namelijk op het stuur.

Prettige Pasen

Henkie