Re: nlhpv-digest

hallo,

ik heb er geen verstand van, maar dichte wielen zijn mij afgeraden voor mijn nieuwe M5 low-racer vanwege de zijwind, het lawaai, en de beduidend mindere stevigheid van dergelijke wielen (lijm kan loslaten). Ik eet nu gewoon wat minder hamburgers. Lijkt me bij een Flevo racer die veel hoger ligt nog eens extra door te werken. Staartpuntje zou wel effectief zijn maar volgens mij alleen als je sneller door de dampkring wilt. Ik zit (lig) er overigens voor m'n m5 wel over te denken vanwege bagageproblemen.

groeten,
Arthur Boon