Re. snelheidsmeter

Klein vraagje, veel reacties. Allen bedankt voor de info.
Mijn Sigma meter zit inmiddels op de fiets van mijn dochter.
Die krijg ik dus niet meer terug. Kan ik er eentje kopen met meer
mogelijkheden. :-)
De draadlozen zijn me een beetje te onzeker, 70 cm zendafstand is te kort.
Ga op zoek naar
een meter met een lange draad. Cateye of Sigma leveren deze hebben
ik begrepen.

Groetjes,

Hans