Re: Naven en stoeltjes

>Tenzij je natuurlijk de zelfbouwtip uit het laatste nummer van
>HPV-nieuws opvolgt.

Heeft iemand al rubberluchtkussen getest zoals die op de Webpagina van de
Flintstone compagny te vinden zijn. Er sta daar een tekening van VVT, maar
ik dacht aan eentje op de voorvork en eentje achter met een platieke darm
tussen de twee.
Als de voorwiel zak in een put, dan zak de achterste ook en omgekeer, met
een kraantje op de darm kan de vertraging geregel worden en met een ventiel
op dezelfde darm kan de hardheid ervaan geregel worden. Het is wel lichter
dan veerrubber. Dat is industriŽl tuig maar ze geven ook staven als men
aardig kan vragen.

Aimť, belgiŽ