Go One

Ik kreeg de volgende vraag over de Go-One en plaats het antwoord op
verzoek ook hier.

frank.van.der.laan at vvn.nl wrote:

>  Dit bericht is afkomstig van Frank van der Laan.
> Zijn adres is .
> postcode: .
> plaats: .
> Deze persoon is eventueel telefonisch bereikbaar op: 033-4555616 (prive).
> Zijn vraag/opmerking luidt:
> Bij het Mobilion in Utrecht zag ik gisteren de 3-wielige ligfiets 'Go-one'
> van jullie staan. De opvolger van de Alleweder? Komt dit fraaie apparaat in produktie?
> Zo ja, wanneer en
> wat is de verwachte verkoopprijs? Wellicht ook aardig om antwoorden te vermelden op
> [...]

Nee, de Go-One is niet de opvolger van de Alleweder. De Go-One is een
product uit duitsland en wordt door flevobike hier in nederland
verkocht. De prijs van deze fiets is Fl. 8500,-
Hij is al leverbaar maar is momenteel alleen geschikt voor mensen van
ongeveer 1.70-1.80.
De C-Alleweder is meer een opvolger van de aluminium Alleweder, hoewel
de aluminium Alleweder gewoon leverbaar blijft.

Groeten Andre Vrielink