TKG:poly zitting

Soort:	Te koop gevraagd
Kop:		Polyester zitting
Van:		Boy Bakhuys
Email:	naxos.bore at net.HCC.nl

Wie heeft voor mij een (of meerdere) gebruikte polyester zitting(en)
te koop? Staat, beschadigd en/of incompleet niet belangrijk. Ik ben
ook nog op zoek naar een brackethuis die om een 40x40 profiel past a
la flevobike (Kunststof, aluminium etc). Als laatste ben ik op zoek
naar iemand die me wat over de JOUTA driewieler kan vertellen en/of
er eentje te koop heeft, al dan niet kompleet en of beschadigd. Graag
reakties via Email of via mijn mobiele telefoon: 065 288 76 25
(tussen 20.00 en 08.00 uur 40ct/min) dan bel ik je wel weer terug als
je me je nummer doorgeeft.

                                    ^  ^
                                     {}
                        ~~