Re: Go One

> Date sent:      Mon, 12 Jan 1998 10:06:10 +0100
> From:           Andre Vrielink <flevobike at wxs.nl>

> Nee, de Go-One is niet de opvolger van de Alleweder. De Go-One is een
> product uit duitsland en wordt door flevobike hier in nederland
> verkocht. De prijs van deze fiets is Fl. 8500,-
> Hij is al leverbaar maar is momenteel alleen geschikt voor mensen van
> ongeveer 1.70-1.80.

Nu word ik echt nieuwsgierig:

1. Kan je wat meer vertellen over deze fiets? Hoe rijdt het onder
vervelende omstandigheden (donker, regen, auto's als tegenliggers)?

2. Ik kan geen ruitenwissers ontdekken op het plaatje. Zijn die niet nodig?

3. Hoe zit 't met de koeling? Uit ervaring met de 'Alleweder met Winterkap'
weet ik dat het aardig warm kan worden met een volledig gesloten kap...

4. Wat voor bagagemogelijkheden heeft deze fiets?

5. .... (Wat wil je d'r meer over kwijt?) :)

> De C-Alleweder is meer een opvolger van de aluminium Alleweder, hoewel
> de aluminium Alleweder gewoon leverbaar blijft.

Dat laatste is mooi om te lezen want de C-Alleweder vind ik wel erg duur.

Groeten, Chris.
Chris Teuben, Rekencentrum Rijksuniversiteit Groningen
[We are Micro$oft. Resistance is futile. You will be assimilated.]