Re: Marcel Wijkstra ligfiets homepage

> Het is zover. Het eerste concept van de lijst staat online.

Hardstikke mooi!

> Ogenschijnlijk is er misschien niet veel veranderd, maar technisch wel.

Ik heb (natuurlijk :-) direct mijn link naar mijn fiets in 'Marcel's overzicht
aangepast (moet nog steeds een keer mijn eigen foto's inscannen...). Daarbij
vondt ik tot mijn grote tevredenheid dat ik (dankzij de nieuwe techniek)
met een URL als

	<URL:http://www.ligfiets.net/delijst/model2.cfm?type=Flevobike+Amigo>

perfect een link naar _mijn_fiets_ in de lijst kan zetten. Goed werk!

Het enige wat me verder opviel (vergeleken met de oude lijst) is dat je de
bij een fiets wel ervaringen aangeeft, en een link hebt 'zoek rijder',
maar geen lijstje met rijders van dat merk/type geeft.

Ook erg handig, die links met info per fabrikant.

Axel.
--
 <Axel.Belinfante at cs.utwente.nl>   <URL:http://www.cs.utwente.nl/~belinfan/>
  University of Twente, Dept. of C.S., Tele-Informatics & Open Systems Group