Re: Weer en wind

> Date sent:      Wed, 14 Jan 1998 15:54:19 +0100
> From:           Theo de Gruiter <t.j.d.degruiter at student.utwente.nl>

> Halli hallo,
Moi,

> Omdat een regenpak vreselijk is als je een beetje doorfietst ben ik zelf
> bezig een oude poncho om te knutstelen tot handige ligfietskledij. Misschien
> is het een oplossing, de tijd zal het leren....
In elk geval leuk als je wind achter hebt (prima zeil :)

> Graag zou ik wat jullie zoal dragen om het slechte weer (regen met name) te
> lijf te gaan.

Bij voorkeur een Alleweder of een Go-One ;-)

Maar effe sereneus, ik laat mij straks, zoals het er nu uitziet, maar eens
natregenen en dan maar kijken hoe dat bevalt. Maar als het de komende
maanden kouder wordt dan gaat dat vervelende, aan de benen trekkende,
zweterige regenpak maar weer aan, bij gebrek aan bruikbaar alternatief.

Groeten, Chris.
Chris Teuben, Rekencentrum Rijksuniversiteit Groningen
[We are Micro$oft. Resistance is futile. You will be assimilated.]